Toyota a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor în 2021

Producătorul japonez a raportat vânzări de peste 800.000 de vehicule Toyota și Lexus în primele trei trimestre din acest an, marcând o creștere de 21% față de 2019. Potrivit unei analize publicată pe thecars.ro, compania asiatică și-a menținut poziția de a doua cea mai vândută marcă de autoturisme din Europa, cu o cotă de piață de 6,4%, în creștere cu 0,7 puncte față de aceeași perioadă a anului trecut.

Ceea ce am învățat de-a lungul timpului este că orice șofer se atașează mai devreme sau mai târziu de o anumită marcă de mașini. Unii rămân loiali aceluiași brand toată viața, pe când alții trec de la un producător la altul, optând pentru diversitate. Se pare că în ultimul timp, mașinile Toyota s-au bucurat de o popularitate sporită în toate colțurile lumii, nu doar în Europa. Și totuși, de ce oamenii continuă să rămână fideli producătorului japonez? Vehiculele Toyota sunt bine cunoscute pentru fiabilitatea și designul companiei. Nu te costă mult să repari defecțiunile cauzate în timp, iar dacă efectuați întreținerea corespunzătoare în mod regulat, mașina poate fi transmisă mai departe de la o generație la alta.

Se spune că producătorii americani au început să se concentreze mai mult pe piața SUV-urilor și a pickup-urilor. Chiar dacă SUV-urile Toyota sunt mai populare în unele regiuni, compania continuă să-și îmbunătățească segmentul de mașini, deoarece în general se vând bine printre proprietarii Toyota. Modelul Corolla, de exemplu, s-a vândut în peste 44 de milioane la exemplare la nivel global. Șoferii tind să rămână fideli mărcii în special pentru prețurile reduse și a fiabilității. Printre modelele producătorului japonez care au atras cel mai mult atenția, se numără Toyota Highlander, RAV4, 4Runner și Land Cruiser, Prius, Corolla și Camry. Ultimele trei de pe listă sunt Tacoma și Tundra și minivan, Sienna.

Leave a Comment