Totul despre puterea brandului

O identitate de marca este expresia externa a tot ceea ce reprezinta o marca – intregul scop/obiectiv al unei marci si este o parte esentiala a unei strategii de marca durabile si eficiente. Cu ajutorul unei agentii de branding precum Remote Marketing, construirea unei identitati de brand incepe cu aplicarea unei solutii strategice pentru planurile de crestere a afacerii, publicului tinta, obiectivelor, dar si peisajului competitiv. De acolo, construim o estetica stabilita, coeziva si originala, care functioneaza pentru a aduce viata brandului si a-l diferentia de concurenta, dar si a ne conecta cu consumatorii.

O identitate de marca atenta si eficienta dezvoltata strategic de o agentie de branding de incredere, precum Remote Marketing include: calitati unice ale marcii, trasaturi de personalitate de marca, principalele detalii despre audienta, analiza competitiva a peisajului, o tema vizuala holistica, logo principal, sistem de sigle, suport grafica, set de branding etc.

In jurul povestii care a dat viata ideii de marca se formeaza o puternica identitate de brand. Puterea povestii este remarcabila, ajutand un brand sa-si rationalizeze naratiunea pentru a umaniza brandul, a o face personala si a permite oamenilor sa se raporteze la ea si, de ce nu, chiar sa se regaseasca.

Pur si simplu, povestea brandului dumneavoastra ar trebui sa raspunda la o intrebare: de ce existati?

Colegii nostri de care sunt parte din agentia de branding lucreaza cu cei care vor sa aiba parte de o puternica identitate de brand, fie sa isi reimprospateze identitatea existenta. Ei lucreaza indeaproape du dumneavoastra, pentru a va ajuta sa dati un raspuns concret inca de la inceputul proiectului, care va fi busola principala in definirea misiunii brandului, valorilor, personalitatii marcii, vocii si tonului, precum si nuantelor unice care va ajuta sa va diferentiati brandul.

Crearea unei identitati de brand ofera companiilor o imagine de ansamblu cuprinzatoare asupra scopului, a limbajului comun si a identitatii comune care formeaza baza marcii in sine – ce inspira, ce promite – totul  pentru a va asigura ca fiecare interactiune pe care o faceti va fi in concordanta cu brandul la care ati lucrat cu atata sarguinta pentru a o crea.

Dupa ce ati acordat timp sa dezvoltati un brand atent, sa intelegeti ce il face unic, personalitatea, dar si trasaturile sale, peisajul competitiv si estetica este timpul sa le aduceti in strategia de marketing. Cu o identitate de brand puternica va puteti comunica mesajul si va puteti conecta cu publicul-tinta intr-un mod care face ca brandul sa iasa in evidenta.. Echipa noastra poate colabora cu dumneavoastra eficient, pentru a dezvolta fiecare parte a identitatii de brand si apoi sa lucreze pentru a aplica strategia in toate modurile posibile, astfel incat brandul sa devina un aspect de referinta important.

Leave a Comment